halverwege - Reisverslag uit Peking, China van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu halverwege - Reisverslag uit Peking, China van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu

halverwege

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Oetske

27 Februari 2009 | China, Peking

Even een kort berichtje. We xijn nu in Hong Kong. We hebben er nu 11 uur opzitten en er komen nog 11 vlieguren aan. Tot nu toe een rustige reis maar niet geslapen. Genoeg te doen in hett vliegtuig. met de multimediascherm zoals muziek, films en games. Even een pauze maar helaas te kort om Hong Kong te bekijken. Het vliegveld is modern en westers. Het enige dat hier opvalt is dat er zoveel chinezen zijn, Om 10 uur vanmorgen zaten ze en masse aan de mie met kipdingen. et stokjes uiteraard. Wat bij ons koffietijd is, is hier kennelijk mietijd. En ja hoor, wij hebben onze traditie volgehouden. We waren de gate nog niet uit en toen waren we al weer een jas kwijt. Zat gelukkig niks bijzonders in, alleen een paar krentenbollen. Leuk voor de Chinese vinder. Maar goed, even teruggelopen en eveneens volgens traditie, de jas weer teruggevonden. Verder geen bijzonderheden. We gaan straks ook maar aan de mie, het zag er wel lekker uit. En och, voor ons is het dan eigenlijk 6 uur 's cohtends. Ook echt mietijd dus. Als het goed is komen we morgen om half acht in Auckland aan.

• 27 Februari 2009 - 08:28

Louise:

Om kwart voor 1 vannacht kreeg ik een smsje:

"Hi.hallo we zijn in hong kong. Rustige hoi we zijn n hong k rust vluch"

Nou duidelijk toch. Fijn dat het tot nu toe goed ging. Wat goed zeg, dat je op het vliegveld ook internetaansluiting hebt. Bedankt voor het eerste verslag onderweg!

• 27 Februari 2009 - 09:55

Ingrid:

Was weer even lachen, dat je weer eens iets kwijt was. De krentenbollen toch wel weggegooid,nadat je de jas weer terug had, anders krijg je heel veel problemen in Auckland. Wij hadden toen kazen mee uit Holland, we konden ze wel achterlaten.Ha,ha, genoeg chinezen,Ja die chinezen kunnen kezen.
    Een goede voortzetting van de reis. Groetjes van
    Ingrid en de meiden van de ZA

• 27 Februari 2009 - 11:17

Els:

En was de Mie lekker?
    Nou is het toch echt zover als het goed is zijn jullie er nu wel.
    Ik wens jullie een prachtige vacantie toe en geniet er vol op van.
    Heel veel groetjes van Els

• 27 Februari 2009 - 17:38

Marius:

Op de site van Auckland Airport zie ik dat het vliegtuig een halfuur geleden geland is. 19.05 uur Nederlandse tijd, 7.05 uur Nieuw-Zeelandse tijd. Eerder dan gepland dus.

Ja, en nu in het goede ritme zien te komen...

• 27 Februari 2009 - 22:02

Lydia:

leuk dat je al gemaild hebt. Ja natuurlijk gelijk iets kwijt. Houen zo dat je het weer terug vindt ook.Hebben jullie nog wat van rusland enz kunnen zien ? Nou veel plezier en genieten hoor. heel veel groetjes

• 28 Februari 2009 - 07:10

Ma:

hallo jongelui

wat fijn dat alles goed is
    gegaan Marius heeft mij gebeld.veel liefs hoor
    tot horends
    ma