gepakt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu gepakt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu

gepakt

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Oetske

22 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Onze reis gaat nu echt opschieten. Het wordt nu wel spannend. Afgelopen vrijdag hebben we voor het laatst gewerkt. Lieve cadeautjes gekregen van de collega's. (of cadeautjes van lieve collega's, kan ook) Dat krijg je als je zo lang weggaat. Dit weekend hebben we de koffers en rugtassen (die als handbagage dienen)gepakt. Alles wat we mee willen nemen hadden we al verzameld dus we hoefden het alleen nog in de koffers te proppen. Het paste wonderwel. Maar ja, we mogen eigenlijk maar 15 kg meenemen pp want dat is het maximum gewicht voor de avontuurlijk excursies. Dus de koffers op de weegschaal en... precies 15 kg. Hoe konden we het zo uitkienen. De zware dingen bergschoenen doen we wel aan. Deze week nog het huis goed schoonmaken en dan
zijn we er klaar voor,
drie maanden op reis!

• 25 Februari 2009 - 11:01

Auke:

Goede reis

Ik houd jullie in de gaten

• 25 Februari 2009 - 13:28

Sigrid:

Hallo ouders van Louise,

heel veel succes met de reis. Zorg dat jullie veel gaan zien en nog meer ervan gaan genieten!!

• 25 Februari 2009 - 17:17

Marry:

Goedemiddag ouders van Louise, een heel goede reis toegewenst!

• 26 Februari 2009 - 13:05

Marius En Louise:

Nou, wij zijn tot Schiphol met ze meegereisd maar verder moeten ze het zelf zien te redden. Op dit moment zitten ze ergens tussen Schiphol en Hong Kong. Pap en mam, een hele goede reis en geniet van al jullie avonturen!

• 26 Februari 2009 - 16:17

Ingrid Mangelsdorf:

Hallo Oetske en Peter,
    Een laat mailtje, vandaag druk met de kindertjes en `s middags naar Milai, onze kleinzoon zijn verjaardag ,waar we nogal laat thuis van thuiskwamen en toen kreeg ik nog een telefoontje, dat nogal lang duurde, daarom zo laat dit mailtje, of je het nog leest???
    De koffer in gepakt, het huis schoon , hè, hè, nu is het dan zover.Nog 1 nachtje slapen en dan begint jullie geweldige trip. Spannend hoor. Ik wil jullie een geweldige en interessante vakantie toewensen. Hopelijk loopt alles volgens plan en kunnen jullie intens genieten van deze onderneming, want dat is het toch wel 3 maanden op pad. Heel veel plezier en genieten maar. Verder een heel Goede Reis!!! We gaan de reisverhalen lezen Roetepetoet..
    Dag Oets, tot schrijfs. Groetjes Ingrid