petoet opzeggen - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu petoet opzeggen - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu

petoet opzeggen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Oetske

07 Augustus 2010 | Nederland, Wieringerwerf

We hebben al enkele berichtjes gekregen van mensen die ons eerste bericht hebben gelezen. Ik wist eigenlijk niet dat iedereen die vorig jaar meegelezen heeft nu ook weer de verslagen zouden krijgen. Dus mensen, als je geen zin hebt in dit reisverslag, het is immers maar een gewone vakantie, dan kun je je gewoon
afmelden. Dan krijg je geen bericht meer in je e-mail. Het is ook niet zeker of we het reisverslag wel kunnen uploaden elke keer. De Spanjaarden waarmee we ruilen zijn net van provider gewisseld dus misschien werkt internet bij hun niet eens. En onderweg is het ook afwachten. We zijn vrijdag pas in Granada. Rustig afzakken om zoveel mogelijk te zien.
Morgen om 6 uur gaan we op pad.

• 07 Augustus 2010 - 20:29

Sandra:

Nou, ben toch ook wel benieuwd naar het "Ierse Spanje" hoor. Veel plezier. Kijk voor mij alvast goed naar het Alhambra, staat nog op mijn wensenlijstje. Goede reis!
    PS. Reserveren schijnt gewenst te zijn voor het Alhambra (dit voor als je dat nog niet wist)hoor ik net uit betrouwbare bron :):)

• 07 Augustus 2010 - 21:56

Ingrid:

Hallo Oetske en Peter,
    Ik zeg petoet niet op hoor, want ik vind het altijd erg leuk om je verslagen te lezen. Ik merk wel of het lukt om ze te versturen. Kan je je laptoppie niet gebruiken dan of het internetcafé als de verbinding nog niet goed geregeld is?
    Ik wens jullie een goede reis zonder problemen.
    Veel plezier,Groetjes, Ingrid

• 09 Augustus 2010 - 07:01

Annemarie:

Hallo Oetske en Peter, ik hoop dat jullie net zo van jullie vakantie mogen genieten als wij hebben gedaan. Het was heerlijk. groet Annemarie

• 14 Augustus 2010 - 09:43

Marianne:

Ierland, Spanje, het blijft leuk om jullie avonturen te volgen. Je maakt altijd wel wat geks mee:-) Veel plezier en goeie reis, groetjes uit Bemmel