eventjes internet - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu eventjes internet - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu

eventjes internet

Door: Oetske

Blijf op de hoogte en volg Oetske

06 Juli 2011 | Canada, Ottawa

Hoi

We zitten nu middenin Welsh Gray Park. We hebben geen telefoonbereik en kunnen ook niet meer met onze laptop aan het werk. Helemaal in het niks. We zitten nu bij een benzinepomp even te internetten. Alles goed en mooi weer. We hebben al vijf beren gezien, kariboes's en veel wapitiherten. Morgen gaan we kajakken en met een groepje hiken. Eergisteren hebben we voor het eerst van ons leven aan wilwater rafting gedaan. Was erg spannend en ook heel leuk. Vandaag gaan we op watervaltoer. We hebben het dus nog uitsekend naar onze zin. Jammer van het laptopje maar niks aan te doen. Overmorgen hopen we weer telefoonbereik te hebben en misschien zien we dan weer een internetcafe oid.
Groetjes
Peter en Oetske

• 06 Juli 2011 - 20:56

Ingrid:

Hallo Oetske en Peter, nou jullie zijn wel sportief bezig zeg en dat jullie dat allemaal durven, inderdaad erg spannend allemaal. Wat jammer dat de laptop niet te gebruiken is, want zo missen we de uitgebreide verslagen. De beren bleven hopelijk wel op veilige afstand, grrrr
    Nou nog een week vol avontuur voor de boeg. Veel plezier. Dagggggggggg
    Ingrid

• 10 Juli 2011 - 16:29

Louise:

Ik kreeg een sms'je:
    "Hoi gaan nu weg bij laatste B&B, nu naar Vancouver. Alles oke. Gisteren wintersport op Blackcomb Mount met peak t pk gondel (?). Mooi. Veel beren! Met kano regen. Jammer."

• 12 Juli 2011 - 10:22

Louise:

Sms'je dat ze goed zijn geland in Nederland en dat ze nu in de trein zitten en straks met de bus. Ik ga straks naar ze toe natuurlijk.