Nog 2 dagen - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Oetske

12 Juni 2011 | Nederland, Voorthuizen

Daar gaan we weer....
Dinsdag gaan we beginnen aan weer een nieuwe. prachtige reis. Tenminste, we verwachten en hopen dat er heel wat te ontdekken en te bekijken valt in Canada. En dan met name het westelijke gedeelte, Brittish Columbia en Alberta. We verwachten veel natuurparken te zien en als het even kan.....beren! De bedoeling is dat we eerst 10 dagen in Kamloops verblijven We hebben geruild met een echtpaar dat vier weken in ons huis zal logeren.Daarna zijn we 16 dagen en route met een huurauto en slapen in bed and breakfasts. Gisteren hebben we ons huis in Wieringerwerf netjes en schoon achtergelaten. We zijn nu in Voorthuizen bij Marius. Morgen gaan we met mijn jarige zus en mijn schoonmoeder nog naar Andre Rieu in de Arena. En dinsdag...vliegen maar.

• 12 Juni 2011 - 21:36

Sandra:

Leuk weer!! Een hele fijne reis. Take care!
    Sandra

• 13 Juni 2011 - 17:49

Els:

Oetske en Peter

Wat heerlijk en wat een reis weer.
    Heel veel plezier en genieten.
    Rij voorzichtig he daar.
    Groetjes van Els

• 13 Juni 2011 - 18:48

Annemarie:

de groeten van Doesburg, maak er een mooie reis van en geniet ervan zoals jullie vorige reizen. groeten van Rob en Annemarie

• 14 Juni 2011 - 19:29

Auke En Joke:

Goede reis. Prettige vakantie

• 15 Juni 2011 - 08:37

Marius:

Vannacht rond 1.00 uur SMS'je ontvangen. Heel goede reis gehad, ze zitten nu in Vancouver. Mooi hotel maar geen internet. Pas vanavond laat (Ned. tijd) vliegen ze door van Vancouver naar Kamloops.

• 15 Juni 2011 - 09:01

Louise:

Ik heb vannacht om 1.03 uur hetzelfde sms'je gekregen. Mooi zo.
    Ik neem deze periode de taken van mijn vader over bij het beheren van de website van onze kerk. Daar heb ik gisteren dus hard aan gewerkt! Veeel plezier nogmaals. Groetjes.