Zuid Frankrijk - Reisverslag uit Foix, Frankrijk van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu Zuid Frankrijk - Reisverslag uit Foix, Frankrijk van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu

Zuid Frankrijk

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Oetske

09 Augustus 2010 | Frankrijk, Foix

Eerst Louise vanmorgen een mail met felicitaties gestuurd. Ze is vandaag tenslotte echt jarig. Eerst een ontbijtbuffet gehad vanmorgen. Lekker met een croissantje en zo;n chocoladebroodje. Betaald en om half negen waren we weer op pad. Niet zoveel spectaculairs te vermelden. We hadden bij de Action een koelbox gekocht die op de auto accu werkte. Gisteren deed hij het heel goed. Maar helaas, vandaag deed het knopje het al niet meer. Acht ja, dat heb je als je te goedkope spullen koopt. Nou ja, we hebben de koelelementen ook nog mee. Vandaag uiteraard weer netjes om de twee uur geruild. Het was een prachtige rit. In Clermond Ferrand zagen we wel weer de zwarte kathedraal maar echt in de verte. Geen foto genomen. We reden niet over de tolwegen want dan zie je niets van het landschap en de dorpjes. Kun je net zo goed met het vliegtuig gaan.
Mooi weer waar we op onze stops van hebben genoten. Ook in Foix was een Campanile hotel. Dus daarheen. De kamer ziet er precies zo uit als die van gisteren. Grappig. Het diner was wel beter. Met een buffet vooraf en nu wel alles erop en eraan. Ook met gratis internet dus vandaar dat ik het verslag kan schrijven. Morgen zitten we dus in Spanje. We weten nog niet precies waar. Dat zien we wel. De Pyreneeen over.

• 09 Augustus 2010 - 20:18

Els:

Gefeliciteerd met jullie dochter. Julie zijn al een eind op weg zeg. Lekker he al dat mooie weer. het is nog steeds leuk om jullie reisverslagen te lezen 'Geniet er van en rij voorzichtig.
    Groetjes van Els

• 09 Augustus 2010 - 20:24

Marius:

Hoi, fijn dat alles goed is gegaan. En ook gefeliciteerd met Louise natuurlijk. Jammer van de koelbox, maar als je de elementen ergens kunt invriezen geeft het niet lijkt me.

Geen nieuw land erbij voor jullie maar wel voor het eerst een vakantie op het Spaanse vasteland. Goede reis verder!

• 10 Augustus 2010 - 08:56

Annemarie:

Hallo oetske en Peter, Oetske pennenmeneer was er weer of je nog wat pennen wil meenemen? Ik heb zijn adres.Maar geniet vooral van je vakantie. Groeten Annemarie