voorbereidingen - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van Oetske Kuijl-Fennema - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Oetske

06 Augustus 2010 | Nederland, Wieringerwerf

We zouden dit jaar naar Ierland. We hadden afgesproken met een Iers echtpaar om onze huizen te ruilen. Daarnaast zouden we een autorondreis van een week maken. Maar...helaas, het ging niet door. De Ieren gaven aan dat ze gemaild hadden dat het niet doorging omdat hun vader ernstig ziek was. Nou dat mailtje hebben wij neit gehad. Nou ja. We moesten wat anders verzinnen. Diverse mailtjes gestuurd. En we kregen al gauw antwoord uit Granada, Spanje. Nou ja, dan gaan we naar Spanje. Nog nooit geweest. Ook geen behoefte aan gehad als je al die mensen aan de Costa's ziet. Maar uiteraard wordt het niet zo'n vakantie. Dit land gaan we ook ontdekken. We doen 5 dagen over de heenreis dus genoeg te zien. We zijn benieuwd. Het is daar nu zo'n 38 gr. Beetje heet dus. Maar in het verleden is gebleken dat we daar wel tegen kunnen. Wel wat meer korte broeken gekocht. Dachten we in Ierland niet zoveel nodig te hebben, maar nu wel.

• 07 Augustus 2010 - 07:09

Els:

Hai Oetske en Peter

Alvast een hele fijne vakantie.
    Wel een heel ander land als Ierland maar ieder land heeft zijn mooie dingn en de temperatuur is ,gewoon een beetje aanpassen.
    Wij zijn net terug uit Peurto Rico (Canariche eilanden) en hebben het toch nog toe alleen maar koud, weer even wennen aan deze temperatuur.
    Een hele goede reis en ik blijf jullie volgen hoor.

Groetjes van Els

• 07 Augustus 2010 - 15:55

Mirjam:

Hoi Oetske en Peter,
    DIt is zeker een heel andere vakantie dan jullie gepland hadden.
    Maar jullie maken er vast wel wat van.
    Een hele fijne vakantie.

Groetjes Mirjam